Kampania employer brandingowa „Połącz kropki i wybierz Eurofins”

Kampania Rekrutacyjna Eurofins

W skrócie:

Zwiększyliśmy rozpoznawalność marki pracodawcy w Katowicach i nie tylko.

Branża

Laboratoryjna

Współpraca

Kampania awareness

Grupa docelowa

White collars

Profil zawodowy grupy docelowej:

Finanse, IT i obsługa biznesu

Cel projektu:

Zwiększenie rozpoznawalności pracodawcy wśród lokalnych grup docelowych i zbudowanie przekonania, że branża laboratoryjna to praca przyszłości dla wielu różnych specjalistów

Zasięg działań:

Województwo śląskie, Katowice

Podjęte działania

  • analiza materiałów dotychczasowej komunikacji i zebranie insightów
  • wypracowanie parasolowego claimu „Połącz kropki i wybierz Eurofins!”
  • zaprojektowanie Key Visuala i przygotowanie serii materiałów promocyjnych online i offline takich jak: posty, karuzele, animacje, konkursy, billboardy, citylighty czy branding stoiska na wydarzenia karierowe
  • współpraca doradcza w zakresie podejmowanych działań wizerunkowo-rekrutacyjnych

 

Kampania employer brandingowa
Kampania employer brandingowa
Kampania employer brandingowa
Kampania employer brandingowa
Kampania employer brandingowa

Udowadniamy, że droga do celu jest ważniejsza niż meta. Każdy odcinek tej trasy coraz bardziej przekonuje nas, że warto znać i współtworzyć Eurofins. Szukamy punktów stycznych z kandydatami i pracownikami. Nigdy nie stawiamy ostatniej kropki w łączeniu ludzi z marką pracodawcy. Rozwijamy tę wyjątkową relację przez cały czas. Kropka to bohaterka kampanii i nośnik komunikatów, tak samo jak symbol bogatej oferty Eurofins (360 stopni). Dbamy o interakcję postaci na grafikach promocyjnych z pomarańczową kropką. Z kolei w tone of voice wykorzystujemy natywny charakter kropki w wielu dziedzinach życia.

Efekt końcowy

  • 3 000 000 reakcji na Facebooku dla formatów takich jak ruchome posty i karuzele
  • 1 500 000 wyświetleń dla najpopularniejszej animacji pełnej pomarańczowych kropek
  • większe zainteresowanie ofertami Eurofins już po miesiącu kampanii – przycisk „Aplikuj” uruchomiono 10 000 razy!

Współpraca

Krzysztof Ciok

Head of Absolvent Consulting

Marketing Rekrutacyjny

Dane spółki

Absolvent.pl Sp. z o.o.
ul. Czerniakowska 87A
00-718 Warszawa

NIP: 521 36 36 204
KRS: 0000447104
Kapitał zakładowy: 262.372,00 PLN

Numer rachunku bankowego

49 1240 6957 0103 0354 0000 0001