Na bazie m.in. badania rozpoznawalności marki pracodawcy zaproponowaliśmy nowe brzmienie EVP i stworzyliśmy harmonogram działań wizerunkowo-rekrutacyjnych.
Branża
Branża medyczna
Współpraca
Badania i analizy, strategia EB
Grupa docelowa
White collars
Profil zawodowy grupy docelowej:
Personel medyczny (głównie lekarze i pielęgniarki), pracownicy centrali, IT, obsługa klienta, call center, sprzedaż
Cel projektu:
Wizerunkowo-rekrutacyjny
Zasięg działań:
Polska, miasta z placówkami medycznymi LUX MED
Podjęte działania
Powstały dwie linie: parasolowa i dedykowana – dla każdego profilu zawodowego. Spersonalizowane hasła to gra słów. Świat rekrutacji stworzył zgrany duet ze środowiskiem medycznym np. „Zdrowy start kariery”, „Zastrzyk możliwości” czy „Duża dawka doświadczenia”. Materiały graficzne wyróżnia wspólny motyw, czyli zielona, giętka linia obrazująca charakterystyczne narzędzia pracy. Jej dynamiczna forma symbolizuje jednocześnie rozwijającą się firmę.
Efekt końcowy
Employer Branding Book – podręcznik przygotowany z myślą o pracownikach działów EB, HR i zespole marketingowym; zawiera pełne wyjaśnienie przyjętej strategii EB.
Współpraca
Krzysztof Ciok
Head of Absolvent Consulting
Telefon
+48 733 888 795Dane spółki
Absolvent.pl Sp. z o.o.
ul. Czerniakowska 87A
00-718 Warszawa
NIP: 521 36 36 204
KRS: 0000447104
Kapitał zakładowy: 262.372,00 PLN
Numer rachunku bankowego
49 1240 6957 0103 0354 0000 0001