Strategia EB
„PracujeMY dla
zdrowia” dla LUX MED

W skrócie:

Na bazie m.in. badania rozpoznawalności marki pracodawcy zaproponowaliśmy nowe brzmienie EVP i stworzyliśmy harmonogram działań wizerunkowo-rekrutacyjnych.

Branża

Branża medyczna

Współpraca

Badania i analizy, strategia EB

Grupa docelowa

White collars

Profil zawodowy grupy docelowej:

Personel medyczny (głównie lekarze i pielęgniarki), pracownicy centrali, IT, obsługa klienta, call center, sprzedaż

Cel projektu:

Wizerunkowo-rekrutacyjny

Zasięg działań:

Polska, miasta z placówkami medycznymi LUX MED

Podjęte działania

  • audyt benefitów, komunikacji korporacyjnej i UX organizacyjnego
  • badanie Satysfakcji Pracowników (Employee Experience Journey)
  • badanie rozpoznawalności marki pracodawcy na rynku
  • nowe brzmienie EVP
  • linia kreatywna dla strategii EB „Pracujemy dla zdrowia”
  • rekomendowany plan działań wizerunkowo-rekrutacyjnych
Lux Med Employer Branding
Lux Med Employer Branding
Lux Med Employer Branding
Lux Med Employer Branding

Powstały dwie linie: parasolowa i dedykowana – dla każdego profilu zawodowego. Spersonalizowane hasła to gra słów. Świat rekrutacji stworzył zgrany duet ze środowiskiem medycznym np. „Zdrowy start kariery”, „Zastrzyk możliwości” czy „Duża dawka doświadczenia”. Materiały graficzne wyróżnia wspólny motyw, czyli zielona, giętka linia obrazująca charakterystyczne narzędzia pracy. Jej dynamiczna forma symbolizuje jednocześnie rozwijającą się firmę.

Efekt końcowy

Employer Branding Book – podręcznik przygotowany z myślą o pracownikach działów EB, HR i zespole marketingowym; zawiera pełne wyjaśnienie przyjętej strategii EB.

Współpraca

Krzysztof Ciok

Head of Absolvent Consulting

Marketing Rekrutacyjny

Dane spółki

Absolvent.pl Sp. z o.o.
ul. Czerniakowska 87A
00-718 Warszawa

NIP: 521 36 36 204
KRS: 0000447104
Kapitał zakładowy: 262.372,00 PLN

Numer rachunku bankowego

49 1240 6957 0103 0354 0000 0001