Kampania rekrutacyjna „Nie szukaj pracy w lodówce” dla DANONE

Danone Kampania Rekrutacyjna

W skrócie:

Promocja programu stażowego i oferty dla młodych talentów podbiła m.in. TikToka!

Branża

FMCG, rynek żywności

Współpraca

Kampania rekrutacyjna

Grupa docelowa

White collars

Profil zawodowy grupy docelowej:

Studenci i absolwenci różnych kierunków, rekrutacja na praktyki i staże, rekrutacja do pierwszej pracy, rekrutacja do programu ambasadorskiego

Cel projektu:

Zwiększenie rozpoznawalności marki pracodawcy wśród młodych talentów, zwiększenie ruchu na zakładce kariera i zbudowanie nowej bazy CV

Zasięg działań:

Polska, główne miasta akademickie

Podjęte działania

  • wypracowanie parasolowego claimu komunikacji do młodych talentów -„Nie szukaj pracy w lodówce!”
  • wypracowanie komunikatów reklamowych promujących ofertę pracodawcy w zgodzie z nowym tone of voice
  • zaprojektowanie Key Visuala kampanii rekrutacyjnej
  • sesja zdjęciowa z udziałem firmowych stażystów
  • optymalizacja landig page’a z wyselekcjonowanymi ofertami pracy, staży i programu ambasadorskiego
  • cotygodniowe raporty wraz z rekomendacjami działań w celu optymalizacji kampanii online (GDN, Facebook, Instagram, TikTok)

Najbardziej cool pomysł ever
CZY WIESZ, ŻE… ?

  • Motyw lodówki podejmują memy, które są wyznacznikiem popkultury dla młodych generacji.
  • Komunikacja, która odczarowuje rekrutację i temat kariery, ma większe szanse na dotarcie do młodych talentów. Praca to dziś też lifestyle.
  • Kuchnia jest sercem domu, nawet dla Gen Z. To w końcu w kuchni są najlepsze imprezy i spotkania!
  • Lodówka z kolei jest sercem kuchni.
  • Produkty DANONE bardzo często przechowuje się w lodówce.
  • Podobne kadry do rekomendowanych na poziome KV są wykorzystane w reklamie Alpro m.in. z Borysem Szycem.
Danone Kampania Rekrutacyjna Tik Tok
Danone Kampania Rekrutacyjna Tik Tok
Danone Kampania Rekrutacyjna Tik Tok
Danone Kampania Rekrutacyjna
Danone Kampania Rekrutacyjna Tik Tok

Efekt końcowy

  • 3 411 504 wyświetleń materiałów reklamowych w wybranych kanałach komunikacji social media już w pierwszym etapie kampanii
  • spektakularny sukces promocji na TikToku, gdzie zasięg przygotowanych short videos przekroczył audience 700 000 osób
  • ponad 239 603 wyświetleń samych reklam display
  • prawie 9 000 kliknięć przekierowujących na ladning page z dedykowanymi ofertami pracy
  • zwiększenie rozpoznawalności marki pracodawcy wśród młodych talentów i zapełnienie lejka rekrutacyjnego

Współpraca

Krzysztof Ciok

Head of Absolvent Consulting

Marketing Rekrutacyjny

Dane spółki

Absolvent.pl Sp. z o.o.
ul. Czerniakowska 87A
00-718 Warszawa

NIP: 521 36 36 204
KRS: 0000447104
Kapitał zakładowy: 262.372,00 PLN

Numer rachunku bankowego

49 1240 6957 0103 0354 0000 0001