Zwiększyliśmy rozpoznawalność marki pracodawcy w Katowicach i nie tylko.
Branża
Laboratoryjna
Współpraca
Kampania awareness
Grupa docelowa
White collars
Profil zawodowy grupy docelowej:
Finanse, IT i obsługa biznesu
Cel projektu:
Zwiększenie rozpoznawalności pracodawcy wśród lokalnych grup docelowych i zbudowanie przekonania, że branża laboratoryjna to praca przyszłości dla wielu różnych specjalistów
Zasięg działań:
Województwo śląskie, Katowice
Podjęte działania
Udowadniamy, że droga do celu jest ważniejsza niż meta. Każdy odcinek tej trasy coraz bardziej przekonuje nas, że warto znać i współtworzyć Eurofins. Szukamy punktów stycznych z kandydatami i pracownikami. Nigdy nie stawiamy ostatniej kropki w łączeniu ludzi z marką pracodawcy. Rozwijamy tę wyjątkową relację przez cały czas. Kropka to bohaterka kampanii i nośnik komunikatów, tak samo jak symbol bogatej oferty Eurofins (360 stopni). Dbamy o interakcję postaci na grafikach promocyjnych z pomarańczową kropką. Z kolei w tone of voice wykorzystujemy natywny charakter kropki w wielu dziedzinach życia.
Efekt końcowy
Współpraca
Krzysztof Ciok
Head of Absolvent Consulting
Telefon
+48 733 888 795Dane spółki
Absolvent.pl Sp. z o.o.
ul. Czerniakowska 87A
00-718 Warszawa
NIP: 521 36 36 204
KRS: 0000447104
Kapitał zakładowy: 262.372,00 PLN
Numer rachunku bankowego
49 1240 6957 0103 0354 0000 0001