Kampania Employer Branding AVON

AVON

Branża: beauty

Współpraca: strategia EB i konsulting w zakresie m.in. Programu Ambasadorskiego

Grupa docelowa: white collars



Employer branding AVON



Rodzaj współpracy:



projektowa / październik-luty 2019



Profil zawodowy grupy docelowej:


pracownicy sprzedaży, analitycy (finanse, marketing, Business Intelligence), dział marketingu i studenci (głównie kierunków ekonomicznych)



Cel projektu:


rekrutacyjno-wizerunkowy

Podjęte działania:


wypracowanie nowej strategii EB w oparciu o badania jakościowe (badania fokusowe wewnętrzne i zewnętrzne) oraz badanie ilościowe


zaprojektowanie nowej linii kreatywnej i graficznej w zgodzie z nowym EVP - "Zachwycaj z nami!"


Komunikacja z uczestnikami rynku pracy oparta została o hasło "Zachwycaj z nami!", które sprawdza się w roli rekrutacyjnego call to action, uzupełniając tradycyjne "aplikuj" czy "dołącz do nas". Zawartą w nim ideę rozbudowuje język wykorzystywany w dialogu z grupami docelowymi. Pierwszoplanowe są tu proste komplementy, zwroty grzecznościowe wyrażające sympatię i wdzięczność, energiczne pozdrowienia itd. To np. WOW, BOSKO, PIĘKNIE, SUPER albo DZIĘKUJĘ - zawsze wpisane w charakterystyczny cudzysłów. Wspierające je historie pracowników pozwalają zachować wiarygodny wizerunek firmy.


stworzenie harmonogramu działań wizerunkowo-rekrutacyjnych dla każdej z grup docelowych




Kampania AVON
Kampania AVON

Podjęte działania:


wypracowanie nowej strategii EB w oparciu o badania jakościowe (badania fokusowe wewnętrzne i zewnętrzne) oraz badanie ilościowe


zaprojektowanie nowej linii kreatywnej i graficznej w zgodzie z nowym EVP - "Zachwycaj z nami!"


Komunikacja z uczestnikami rynku pracy oparta została o hasło "Zachwycaj z nami!", które sprawdza się w roli rekrutacyjnego call to action, uzupełniając tradycyjne "aplikuj" czy "dołącz do nas". Zawartą w nim ideę rozbudowuje język wykorzystywany w dialogu z grupami docelowymi. Pierwszoplanowe są tu proste komplementy, zwroty grzecznościowe wyrażające sympatię i wdzięczność, energiczne pozdrowienia itd. To np. WOW, BOSKO, PIĘKNIE, SUPER albo DZIĘKUJĘ - zawsze wpisane w charakterystyczny cudzysłów. Wspierające je historie pracowników pozwalają zachować wiarygodny wizerunek firmy.


stworzenie harmonogramu działań wizerunkowo-rekrutacyjnych dla każdej z grup docelowych

AVON Kampania

Zasięg działań:


Polska



Efekt końcowy:

  • Employer Branding Book - podręcznik przygotowany z myślą o pracownikach działów EB, HR i zespole marketingowym; zawiera pełne wyjaśnienie przyjętej strategii EB
  • pozyskanie pracowników jako ambasadorów nowego pozycjonowania i wzrost zaangażowania pracowników w budowanie marki pracodawcy
  • efektywniejsza rekrutacja talentów z grup docelowych
Kampania Employer Branding AVON
Kampania Employer Branding AVON

Podoba Ci się ta realizacja?

Daj znać, przygotujemy koncepcję dla Ciebie.