Branża: beauty
Współpraca: strategia EB i konsulting w zakresie m.in. Programu Ambasadorskiego
Grupa docelowa: white collars
projektowa / październik-luty 2019
pracownicy sprzedaży, analitycy (finanse, marketing, Business Intelligence), dział marketingu i studenci (głównie kierunków ekonomicznych)
rekrutacyjno-wizerunkowy
wypracowanie nowej strategii EB w oparciu o badania jakościowe (badania fokusowe wewnętrzne i zewnętrzne) oraz badanie ilościowe
zaprojektowanie nowej linii kreatywnej i graficznej w zgodzie z nowym EVP - "Zachwycaj z nami!"
Komunikacja z uczestnikami rynku pracy oparta została o hasło "Zachwycaj z nami!", które sprawdza się w roli rekrutacyjnego call to action, uzupełniając tradycyjne "aplikuj" czy "dołącz do nas". Zawartą w nim ideę rozbudowuje język wykorzystywany w dialogu z grupami docelowymi. Pierwszoplanowe są tu proste komplementy, zwroty grzecznościowe wyrażające sympatię i wdzięczność, energiczne pozdrowienia itd. To np. WOW, BOSKO, PIĘKNIE, SUPER albo DZIĘKUJĘ - zawsze wpisane w charakterystyczny cudzysłów. Wspierające je historie pracowników pozwalają zachować wiarygodny wizerunek firmy.
stworzenie harmonogramu działań wizerunkowo-rekrutacyjnych dla każdej z grup docelowych
wypracowanie nowej strategii EB w oparciu o badania jakościowe (badania fokusowe wewnętrzne i zewnętrzne) oraz badanie ilościowe
zaprojektowanie nowej linii kreatywnej i graficznej w zgodzie z nowym EVP - "Zachwycaj z nami!"
Komunikacja z uczestnikami rynku pracy oparta została o hasło "Zachwycaj z nami!", które sprawdza się w roli rekrutacyjnego call to action, uzupełniając tradycyjne "aplikuj" czy "dołącz do nas". Zawartą w nim ideę rozbudowuje język wykorzystywany w dialogu z grupami docelowymi. Pierwszoplanowe są tu proste komplementy, zwroty grzecznościowe wyrażające sympatię i wdzięczność, energiczne pozdrowienia itd. To np. WOW, BOSKO, PIĘKNIE, SUPER albo DZIĘKUJĘ - zawsze wpisane w charakterystyczny cudzysłów. Wspierające je historie pracowników pozwalają zachować wiarygodny wizerunek firmy.
stworzenie harmonogramu działań wizerunkowo-rekrutacyjnych dla każdej z grup docelowych
Polska
Podoba Ci się ta realizacja?
Daj znać, przygotujemy koncepcję dla Ciebie.
Skontakuj się z nami
[email protected]