Kampania Employer Branding Bawełnianka (GBB Invest)

Bawełnianka (GBB Invest)

Branża: centrum handlowo-rozrywkowe, miejsce spotkań

Współpraca: strategia i egzekucja komunikacji „Human 2 Human” przed otwarciem obiektu

Grupa docelowa: niestandardowa





Bawełnianka Kampania Outdoor

Podjęte działania:

  • wypracowanie i wdrożenie nowej, autorskiej strategii „Human 2 Human” wraz z zaprojektowaniem linii kreatywnej w ramach komunikacji przed otwarciem obiektu i w nawiązaniu do historii miejsca (dawna fabryka bawełny) - „Po nitce do kłębka”

  • obsługa profili Bawełnianki w mediach społecznościowych - kreacje graficzne, treści, konkursy, płatne kampanie

  • zaprojektowanie strony www przed otwarciem obiektu - layout, kreacje graficzne, treści

  • bieżące wsparcie marketing & PR - materiały brandowe, ulotki, artykuły sponsorowane B2C i B2B


  • Podejście „Human 2 Human” stanowi synergię działań w obszarach takich jak employer branding, PR i marketing. Działania wizerunkowo-rekrutacyjne zostały przeniesione poziom wyżej, bo pozytywne emocje wokół marki - już nie tylko pracodawcy - projektowane są od samego początku. W Bełchatowie, przy ulicy Bawełnianej 7, coraz mocniej tętni życie miasta. Zarządzamy nie tylko odświeżoną komunikacją wizualną, ale prowadzimy też rozmowy z przedstawicielami mieszkańców całego regionu i angażujemy ludzi w rearanżację wnętrza nowego centrum.


  • Po otwarciu Bawełnianka stanie się prawdziwym sercem miasta dla bełchatowian. Miejscem spotkań rodzinnych, towarzyskich, kulturalnych, a przy okazji dobrym miejscem na zakupy oraz fajnym miejscem do pracy. Niezależnie, czego szukasz w Bełchatowie i okolicach, wszystkie drogi prowadzą właśnie tutaj. A na ulicę Bawełnianą 7 trafisz jak po nitce do kłębka, w którym każdy i zawsze czuje się po prostu przyjemnie.

Rodzaj współpracy:

projektowa / wrzesień 2020 do momentu planowanego otwarcia 2021/202

Profil zawodowy grupy
docelowej:

najemcy lokali, potencjalni pracownicy, przyszli klienci i lokalna społeczność

Cel projektu:

synergia działań employer brandingowych, marketingowych i PR; brand awareness (znajomość i zaangażowanie ludzi w markę)

Bawełnianka Kampania Outdoor
Bawełnianka Kampania Outdoor
Bawełnianka Kampania Outdoor
Bawełnianka (GBB Invest) Kampania
Bawełnianka Kampania Outdoor
Bawełnianka Kampania Outdoor
Bawełnianka Online www

Zasięg działań:


Bełchatów i okolice


Efekt końcowy:

  • Brand Book „Po nitce do kłębka”
  • dwa aktywne profile social media: na Facebooku i Instagramie
    facebook.com/bawelnianka.belchatow
    instagram.com/bawelnianka.belchatow
  • strona www przed otwarciem obiektu dedykowana B2C i B2B
    bawelnianka.pl

Podoba Ci się ta realizacja?

Daj znać, przygotujemy koncepcję dla Ciebie.

Skontakuj się z nami
[email protected]