Kampania Employer Branding Wlepki EB & HR

Wlepki EB & HR

Branża: różne

Współpraca: wlepki na targi pracy, naklejki dla pracowników

Grupa docelowa: white & blue collars





wlepki na targi pracy

Podjęte działania:

  • brief kreatywny - klient x EB Project Manager
  • współpraca z Copywriterem - komplet haseł w zgodzie tone of voice marki
  • współpraca ze Studiem Graficznym - komplet grafik wektorowych w zgodzie z brand bookiem marki
  • produkcja (możliwość wydruku na papierze ekologicznym) i dystrybucja materiałów zgodnie z ustaleniami
wlepki na targi pracy

Rodzaj współpracy:

współpraca projektowa

Profil zawodowy grupy
docelowej:

kandydaci do pracy, studenci i absolwenci, ambasadorzy firmy

Cel projektu:

adaptacja EVP na język użytkowy, wizualizacja wartości firmy do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej


materiały promocyjne dla ambasadorów marki pracodawcy, uzupełnienie welcome packa dla nowego pracownika


gadżet masowy na targi pracy i inne wydarzenia karierowe

wlepki na targi pracy
wlepki na targi pracy
wlepki na targi pracy
wlepki na targi pracy
wlepki na targi pracy

Zasięg działań:


Polska


Efekt końcowy:

  • forma employer brandingu natywnego - wlepy ozdabiające laptopy, notesy czy szafki np. na siłowni stają się nośnikiem treści wizerunkowo-rekrutacyjnych
  • bardzo dobry stosunek ceny do efektywności - wszechstronne i wielofunkcyjne rozwiązanie pod każdy budżet
  • efekt „treasure hunt”, forma grywalizacji - angażujemy ludzi w zbieranie naklejekelnianka.pl
wlepki na targi pracy
wlepki na targi pracy

Podoba Ci się ta realizacja?

Daj znać, przygotujemy koncepcję dla Ciebie.

Skontakuj się z nami
[email protected]