Branża: budowlana, sprzedaż detaliczna
Współpraca: kampanie EB
Grupa docelowa: blue & white collars
Podjęte działania:
- Sesja zdjęciowa z udziałem pracowników:
- przygotowanie materiałów zdjęciowych do wykorzystania w odświeżonych kampaniach rekrutacyjnych online i offline
- zaangażowanie pracowników z całej Polski we współtworzenie materiałów do kampanii
- uwypuklenie wartości Leroy Merlin i pokazanie ważnych zachowań w firmie (współpraca, pozytywne emocje, wpływ)
- realizacja making off - wideo pokazujące przebieg sesji oraz atmosferę podczas dnia zdjęciowego
- Kampania rekrutacyjna online:
- do działu Supply Chain i sklepów
- stworzenie grafik w ramach promocji oferty
- kampania FB/GDN
- Kampanie rekrutacyjne offline:
- pod kątem stanowisk: Doradca Klienta, Kasjer, Magazynier
- stworzenie grafik w ramach promocji oferty
- efekty można było zobaczyć na billboardach (m.in. we Wrocławiu) oraz na paczkomatach w całej Polsce
- Materiały rekrutacyjne
- odświeżenie aktualnych materiałów rekrutacyjnych o zdjęcia z sesji z udziałem pracowników
- stworzenie nowych materiałów rekrutacyjnych
Rodzaj współpracy:
całoroczna 2019/2020
Profil zawodowy grupy docelowej:
pracownicy w centrali (Supply Chain) i pracownicy w sklepach (doradca klienta, kasjer, magazynier)
Cel projektu:
rekrutacyjno-wizerunkowy
Podjęte działania:
- Sesja zdjęciowa z udziałem pracowników:
- przygotowanie materiałów zdjęciowych do wykorzystania w odświeżonych kampaniach rekrutacyjnych online i offline
- zaangażowanie pracowników z całej Polski we współtworzenie materiałów do kampanii
- uwypuklenie wartości Leroy Merlin i pokazanie ważnych zachowań w firmie (współpraca, pozytywne emocje, wpływ)
- realizacja making off - wideo pokazujące przebieg sesji oraz atmosferę podczas dnia zdjęciowego
- Kampania rekrutacyjna online:
- do działu Supply Chain i sklepów
- stworzenie grafik w ramach promocji oferty
- kampania FB/GDN
- Kampanie rekrutacyjne offline:
- pod kątem stanowisk: Doradca Klienta, Kasjer, Magazynier
- stworzenie grafik w ramach promocji oferty
- efekty można było zobaczyć na billboardach (m.in. we Wrocławiu) oraz na paczkomatach w całej Polsce
- Materiały rekrutacyjne
- odświeżenie aktualnych materiałów rekrutacyjnych o zdjęcia z sesji z udziałem pracowników
- stworzenie nowych materiałów rekrutacyjnych
Zasięg działań:
Polska
Efekt końcowy:
- wzrost aplikacji na poszczególne oferty nawet do 300% względem poprzedniego roku
- np. rekrutacja na program stażowy do Supply Chain: 227% wzrostu aplikacji względem 2019 roku; rekrutacja na stanowisko Planista popytu: 293% wzrostu względem 2019 roku
- większe zaangażowanie pracowników w tworzenie marki pracodawcy w social mediach (autorskie posty, pozytywne komentarze i reakcje w kontekście podjętych działań), efekt naturalnego employee advocacy
Podoba Ci się ta realizacja?
Daj znać, przygotujemy koncepcję dla Ciebie.
Skontakuj się z nami
[email protected]