Kampania Employer Branding Leroy Merlin

Leroy Merlin

Branża: budowlana, sprzedaż detaliczna

Współpraca: kampanie EB

Grupa docelowa: blue & white collars



Employer branding Leroy Merlin

Podjęte działania:

  1. Sesja zdjęciowa z udziałem pracowników:
    • przygotowanie materiałów zdjęciowych do wykorzystania w odświeżonych kampaniach rekrutacyjnych online i offline
    • zaangażowanie pracowników z całej Polski we współtworzenie materiałów do kampanii
    • uwypuklenie wartości Leroy Merlin i pokazanie ważnych zachowań w firmie (współpraca, pozytywne emocje, wpływ)
    • realizacja making off - wideo pokazujące przebieg sesji oraz atmosferę podczas dnia zdjęciowego
  2. Kampania rekrutacyjna online:
    • do działu Supply Chain i sklepów
    • stworzenie grafik w ramach promocji oferty
    • kampania FB/GDN
  3. Kampanie rekrutacyjne offline:
    • pod kątem stanowisk: Doradca Klienta, Kasjer, Magazynier
    • stworzenie grafik w ramach promocji oferty
    • efekty można było zobaczyć na billboardach (m.in. we Wrocławiu) oraz na paczkomatach w całej Polsce
  4. Materiały rekrutacyjne
    • odświeżenie aktualnych materiałów rekrutacyjnych o zdjęcia z sesji z udziałem pracowników
    • stworzenie nowych materiałów rekrutacyjnych

Rodzaj współpracy:



całoroczna 2019/2020



Profil zawodowy grupy docelowej:


pracownicy w centrali (Supply Chain) i pracownicy w sklepach (doradca klienta, kasjer, magazynier)



Cel projektu:


rekrutacyjno-wizerunkowy

Kampania Leroy Merlin

Podjęte działania:

  1. Sesja zdjęciowa z udziałem pracowników:
    • przygotowanie materiałów zdjęciowych do wykorzystania w odświeżonych kampaniach rekrutacyjnych online i offline
    • zaangażowanie pracowników z całej Polski we współtworzenie materiałów do kampanii
    • uwypuklenie wartości Leroy Merlin i pokazanie ważnych zachowań w firmie (współpraca, pozytywne emocje, wpływ)
    • realizacja making off - wideo pokazujące przebieg sesji oraz atmosferę podczas dnia zdjęciowego
  2. Kampania rekrutacyjna online:
    • do działu Supply Chain i sklepów
    • stworzenie grafik w ramach promocji oferty
    • kampania FB/GDN
  3. Kampanie rekrutacyjne offline:
    • pod kątem stanowisk: Doradca Klienta, Kasjer, Magazynier
    • stworzenie grafik w ramach promocji oferty
    • efekty można było zobaczyć na billboardach (m.in. we Wrocławiu) oraz na paczkomatach w całej Polsce
  4. Materiały rekrutacyjne
    • odświeżenie aktualnych materiałów rekrutacyjnych o zdjęcia z sesji z udziałem pracowników
    • stworzenie nowych materiałów rekrutacyjnych
Leroy Merlin Kampania

Zasięg działań:


Polska


Efekt końcowy:

  • wzrost aplikacji na poszczególne oferty nawet do 300% względem poprzedniego roku
  • np. rekrutacja na program stażowy do Supply Chain: 227% wzrostu aplikacji względem 2019 roku; rekrutacja na stanowisko Planista popytu: 293% wzrostu względem 2019 roku
  • większe zaangażowanie pracowników w tworzenie marki pracodawcy w social mediach (autorskie posty, pozytywne komentarze i reakcje w kontekście podjętych działań), efekt naturalnego employee advocacy

Podoba Ci się ta realizacja?

Daj znać, przygotujemy koncepcję dla Ciebie.