Kampania Employer Branding PKP Energetyka

PKP Energetyka

Branża: energetyczna

Współpraca: strategia EB i konsulting w zakresie m.in. programu staży studenckich, kampania EB

Grupa docelowa: blue & white collars



Employer branding PKP Energetyka

Podjęte działania:

  • audyt benefitów, komunikacji korporacyjnej i UX organizacyjnego
  • badanie Satysfakcji Pracowników (Employee Experience Journey)
  • badanie rozpoznawalności marki pracodawcy na rynku
  • nowe brzmienie EVP
  • linia kreatywna dla strategii EB „Mocny Skład”

Hasło zaznacza, że tylko solidny zespół jest w stanie podejmować wyzwania, które każdego dnia czekają na pracowników, czy to na torach, czy w centrali spółki. Kandydaci poszukujący w branży energetycznej realnych wyzwań, oparcia w drugiej osobie i stabilnego zatrudnienia - chcą być częścią PKP Energetyka.


Co więcej, generujemy też skojarzenia, dzięki którym hasło interpretowane jest z siłą fizyczną, w naszej kulturze powszechnie utożsamianą z archetypem męskości. Nawiązania do tego pierwowzoru nie są przypadkowe. Wprawdzie „Mocny Skład” jest synonimem różnorodności, ale aktualna oferta pracodawcy w większości skierowana jest właśnie do mężczyzn.


egzekucja działań: współpraca copywriterska i graficzna, budowa stoiska, kampania programu stażowego, obsługa social media

Rodzaj współpracy:



projektowa / kwiecień-październik 2019


stała / od listopad 2019



Profil zawodowy grupy docelowej:


pracownicy biurowi, elektromonterzy, studenci



Cel projektu:


wizerunkowo-rekrutacyjny

Kampania PKP Energetyka

Podjęte działania:

  • audyt benefitów, komunikacji korporacyjnej i UX organizacyjnego
  • badanie Satysfakcji Pracowników (Employee Experience Journey)
  • badanie rozpoznawalności marki pracodawcy na rynku
  • nowe brzmienie EVP
  • linia kreatywna dla strategii EB „Mocny Skład”

Hasło zaznacza, że tylko solidny zespół jest w stanie podejmować wyzwania, które każdego dnia czekają na pracowników, czy to na torach, czy w centrali spółki. Kandydaci poszukujący w branży energetycznej realnych wyzwań, oparcia w drugiej osobie i stabilnego zatrudnienia - chcą być częścią PKP Energetyka.


Co więcej, generujemy też skojarzenia, dzięki którym hasło interpretowane jest z siłą fizyczną, w naszej kulturze powszechnie utożsamianą z archetypem męskości. Nawiązania do tego pierwowzoru nie są przypadkowe. Wprawdzie „Mocny Skład” jest synonimem różnorodności, ale aktualna oferta pracodawcy w większości skierowana jest właśnie do mężczyzn.


egzekucja działań: współpraca copywriterska i graficzna, budowa stoiska, kampania programu stażowego, obsługa social media

PKP Energetyka Kampania

Zasięg działań:


Polska


Efekt końcowy:

  • Employer Branding Book - podręcznik przygotowany z myślą o pracownikach działów EB, HR i zespole marketingowym; zawiera pełne wyjaśnienie przyjętej strategii EB
  • stworzenie linii komunikacyjnej dla programu staży studenckich w oparciu o nową strategię EB - Mocny Start
  • regularna aktywność pracodawcy w social mediach m.in. LinkedIn, Facebook

Podoba Ci się ta realizacja?

Daj znać, przygotujemy koncepcję dla Ciebie.

Skontakuj się z nami
[email protected]