Branża: FMCG, rynek żywności
Współpraca: kampania rekrutacyjna
Grupa docelowa: white collars
Podjęte działania:
- wypracowanie parasolowego claimu komunikacji do młodych talentów -„Nie szukaj pracy w lodówce!”
- wypracowanie komunikatów reklamowych promujących ofertę pracodawcy w zgodzie z nowym tone of voice
- zaprojektowanie Key Visuala kampanii rekrutacyjnej
- sesja zdjęciowa z udziałem firmowych stażystów
- optymalizacja landig page’a z wyselekcjonowanymi ofertami pracy, staży i programu ambasadorskiego
- cotygodniowe raporty wraz z rekomendacjami działań w celu optymalizacji kampanii online (GDN, Facebook, Instagram, TikTok)
Najbardziej cool pomysł ever
CZY WIESZ, ŻE…?
- Motyw lodówki podejmują memy, które są wyznacznikiem popkultury dla młodych generacji.
- Komunikacja, która odczarowuje rekrutację i temat kariery, ma większe szanse na dotarcie do młodych talentów. Praca to dziś też lifestyle.
- Kuchnia jest sercem domu, nawet dla Gen Z. To w końcu w kuchni są najlepsze imprezy i spotkania!
- Lodówka z kolei jest sercem kuchni.
- Produkty DANONE bardzo często przechowuje się w lodówce.
- Podobne kadry do rekomendowanych na poziome KV są wykorzystane w reklamie Alpro m.in. z Borysem Szycem.
Rodzaj współpracy:
projektowa / sierpień-listopad 2023
Profil zawodowy grupy docelowej:
- studenci i absolwenci różnych kierunków
- rekrutacja na praktyki i staże, rekrutacja do pierwszej pracy, rekrutacja do programu ambasadorskiego
Cel projektu:
- zwiększenie rozpoznawalności marki pracodawcy wśród młodych talentów
- zwiększenie ruchu na zakładce kariera i zbudowanie nowej bazy CV
Zasięg działań:
Polska, główne miasta akademickie
Warszawa i aglomeracja warszawska
(województwo mazowieckie)
Efekt końcowy:
- 3 411 504 wyświetleń materiałów reklamowych w wybranych kanałach komunikacji social media już w pierwszym etapie kampanii
- spektakularny sukces promocji na TikToku, gdzie zasięg przygotowanych short videos przekroczył audience 700 000 osób
- ponad 239 603 wyświetleń samych reklam display
- prawie 9 000 kliknięć przekierowujących na ladning page z dedykowanymi ofertami pracy
- zwiększenie rozpoznawalności marki pracodawcy wśród młodych talentów i zapełnienie lejka rekrutacyjnego
Podoba Ci się ta realizacja?
Daj znać, przygotujemy koncepcję dla Ciebie.
Skontakuj się z nami
[email protected]