Kampania Employer Branding Danone

Danone

Branża: FMCG, rynek żywności

Współpraca: kampania rekrutacyjna

Grupa docelowa: white collars





kampania rekrutacyjna Danone

Podjęte działania:

  • wypracowanie parasolowego claimu komunikacji do młodych talentów -„Nie szukaj pracy w lodówce!”
  • wypracowanie komunikatów reklamowych promujących ofertę pracodawcy w zgodzie z nowym tone of voice
  • zaprojektowanie Key Visuala kampanii rekrutacyjnej
  • sesja zdjęciowa z udziałem firmowych stażystów
  • optymalizacja landig page’a z wyselekcjonowanymi ofertami pracy, staży i programu ambasadorskiego
  • cotygodniowe raporty wraz z rekomendacjami działań w celu optymalizacji kampanii online (GDN, Facebook, Instagram, TikTok)

Najbardziej cool pomysł ever
CZY WIESZ, ŻE…?

  • Motyw lodówki podejmują memy, które są wyznacznikiem popkultury dla młodych generacji.
  • Komunikacja, która odczarowuje rekrutację i temat kariery, ma większe szanse na dotarcie do młodych talentów. Praca to dziś też lifestyle.
  • Kuchnia jest sercem domu, nawet dla Gen Z. To w końcu w kuchni są najlepsze imprezy i spotkania!
  • Lodówka z kolei jest sercem kuchni.
  • Produkty DANONE bardzo często przechowuje się w lodówce.
  • Podobne kadry do rekomendowanych na poziome KV są wykorzystane w reklamie Alpro m.in. z Borysem Szycem.

Rodzaj współpracy:

projektowa / sierpień-listopad 2023

Profil zawodowy grupy docelowej:

  • studenci i absolwenci różnych kierunków
  • rekrutacja na praktyki i staże, rekrutacja do pierwszej pracy, rekrutacja do programu ambasadorskiego

Cel projektu:

  • zwiększenie rozpoznawalności marki pracodawcy wśród młodych talentów
  • zwiększenie ruchu na zakładce kariera i zbudowanie nowej bazy CV
kampania rekrutacyjna Danone
kampania rekrutacyjna Danone
kampania rekrutacyjna Danone
kampania rekrutacyjna Danone
kampania rekrutacyjna Danone
kampania rekrutacyjna Danone

Zasięg działań:


Polska, główne miasta akademickie

Warszawa i aglomeracja warszawska
(województwo mazowieckie)

kampania rekrutacyjna Danone

Efekt końcowy:

  • 3 411 504 wyświetleń materiałów reklamowych w wybranych kanałach komunikacji social media już w pierwszym etapie kampanii
  • spektakularny sukces promocji na TikToku, gdzie zasięg przygotowanych short videos przekroczył audience 700 000 osób
  • ponad 239 603 wyświetleń samych reklam display
  • prawie 9 000 kliknięć przekierowujących na ladning page z dedykowanymi ofertami pracy
  • zwiększenie rozpoznawalności marki pracodawcy wśród młodych talentów i zapełnienie lejka rekrutacyjnego

Podoba Ci się ta realizacja?

Daj znać, przygotujemy koncepcję dla Ciebie.

Skontakuj się z nami
[email protected]