Kampania Employer Branding Eurofins Group Services Poland

Eurofins Group Services Poland

Branża: laboratoryjna

Współpraca: kampania awareness

Grupa docelowa: white collars





Eurofins Group Services Poland Kampania

Podjęte działania:

  • analiza materiałów dotychczasowej komunikacji i zebranie insightów
  • wypracowanie parasolowego claimu „Połącz kropki i wybierz Eurofins!”
  • zaprojektowanie Key Visuala i przygotowanie serii materiałów promocyjnych online i offline takich jak: posty, karuzele, animacje, konkursy, billboardy, citylighty czy branding stoiska na wydarzenia karierowe
  • współpraca doradcza w zakresie podejmowanych działań wizerunkowo-rekrutacyjnych

Udowadniamy, że droga do celu jest ważniejsza niż meta. Każdy odcinek tej trasy coraz bardziej przekonuje nas, że warto znać i współtworzyć Eurofins. Szukamy punktów stycznych z kandydatami i pracownikami. Nigdy nie stawiamy ostatniej kropki w łączeniu ludzi z marką pracodawcy. Rozwijamy tę wyjątkową relację przez cały czas.



Kropka to bohaterka kampanii i nośnik komunikatów, tak samo jak symbol bogatej oferty Eurofins (360 stopni). Dbamy o interakcję postaci na grafikach promocyjnych z pomarańczową kropką. Z kolei w tone of voice wykorzystujemy natywny charakter kropki w wielu dziedzinach życia.

Rodzaj współpracy:

projektowa / styczeń - marzec 2022

Profil zawodowy grupy
docelowej:

finanse, IT i obsługa biznesu

Cel projektu:

zwiększenie rozpoznawalności pracodawcy wśród lokalnych grup docelowych i zbudowanie przekonania, że branża laboratoryjna to praca przyszłości dla wielu różnych specjalistów

Eurofins Group Services Poland Kampania
Eurofins Group Services Poland Kampania
Eurofins Group Services Poland Kampania
Eurofins Group Services Poland Kampania
Eurofins Group Services Poland Kampania
Eurofins Group Services Poland Kampania

Zasięg działań:


województwo śląskie, Katowice


Efekt końcowy:

  • 3 000 000 reakcji na Facebooku dla formatów takich jak ruchome posty i karuzele
  • 1 500 000 wyświetleń dla najpopularniejszej animacji pełnej pomarańczowych kropek
  • większe zainteresowanie ofertami Eurofins już po miesiącu kampanii - przycisk „Aplikuj” uruchomiono 10 000 razy!

Zobacz więcej naszych projektów dla Eurofins:

Podoba Ci się ta realizacja?

Daj znać, przygotujemy koncepcję dla Ciebie.

Skontakuj się z nami
[email protected]