Branża: laboratoryjna
Współpraca: kampania awareness
Grupa docelowa: white collars
Udowadniamy, że droga do celu jest ważniejsza niż meta. Każdy odcinek tej trasy coraz bardziej przekonuje nas, że warto znać i współtworzyć Eurofins. Szukamy punktów stycznych z kandydatami i pracownikami. Nigdy nie stawiamy ostatniej kropki w łączeniu ludzi z marką pracodawcy. Rozwijamy tę wyjątkową relację przez cały czas.
Kropka to bohaterka kampanii i nośnik komunikatów, tak samo jak symbol bogatej oferty Eurofins (360 stopni). Dbamy o interakcję postaci na grafikach promocyjnych z pomarańczową kropką. Z kolei w tone of voice wykorzystujemy natywny charakter kropki w wielu dziedzinach życia.
projektowa / styczeń - marzec 2022
finanse, IT i obsługa biznesu
zwiększenie rozpoznawalności pracodawcy wśród lokalnych grup docelowych i zbudowanie przekonania, że branża laboratoryjna to praca przyszłości dla wielu różnych specjalistów
województwo śląskie, Katowice
Podoba Ci się ta realizacja?
Daj znać, przygotujemy koncepcję dla Ciebie.
Skontakuj się z nami
[email protected]