Kampania Employer Branding L’Oréal Warsaw Plant

L’Oréal Warsaw Plant

Branża: produkcja kosmetyków

Współpraca: Culture Book, Przewodnik po kulturze organizacyjnej

Grupa docelowa: blue & white collars





L’Oréal Warsaw Plant Kampania

Podjęte działania:

  • wizja lokalna i wywiady z pracownikami fabryki, w tym dyrektorką zarządzającą
  • zebranie i analiza materiałów komunikacji wewnętrznej
  • sesja zdjęciowa z udziałem pracowników
  • przygotowanie makiety, redakcja treści i pełna obróbka graficzna

„Można powiedzieć „dobra robota!”, żeby pochwalić kogoś za świetną pracę. My wybieramy jednak „to piękna sprawa!”. Dlaczego? Piękno to coś więcej niż produkcja kosmetyków i dbanie o siebie. Piękno w naszej fabryce definiujemy szerzej. Piękny jest cały zespół L’Oréal Warsaw Plant! Tak samo jak serdeczne stosunki między pracownikami i wzajemne wsparcie, zaangażowanie w różne projekty - w zasadzie każdy aspekt naszej działalności.” - fragment Culture Booka L’Oréal Warsaw Plant

Rodzaj współpracy:

projektowa / kwiecień 2021 - luty 2022

Profil zawodowy grupy
docelowej:

pracownicy linii produkcyjnej i biura przy fabryce w Kaniach

Cel projektu:

stworzenie przewodnika po kulturze organizacyjnej fabryki L’Oréal

L’Oréal Warsaw Plant Kampania
L’Oréal Warsaw Plant Kampania
L’Oréal Warsaw Plant Kampania
L’Oréal Warsaw Plant Kampania
L’Oréal Warsaw Plant Kampania
L’Oréal Warsaw Plant Kampania
L’Oréal Warsaw Plant Kampania
L’Oréal Warsaw Plant Kampania

Zasięg działań:


Polska


Efekt końcowy:

  • Culture Book wydany na ponad 100 stronach w wersji online i do druku
  • gotowe narzędzie m.in. do efektywnego onboardingu i promocji marki pracodawcy

Podoba Ci się ta realizacja?

Daj znać, przygotujemy koncepcję dla Ciebie.

Skontakuj się z nami
[email protected]