Branża: konsulting
Współpraca: konsulting w zakresie globalnej strategii EVP, kampanie EB, działania niestandardowe
Grupa docelowa: white collars (graduates/early talents & experienced hires)
Podjęte działania:
- Program Influencer:
- wsparcie w budowaniu wizerunku marki pracodawcy wśród studentów i współpraca z ambasadorami na uczelniach w całej Polsce
- stworzenie linii kreatywnej do promocji programu - motyw amerykański
- egzekucja działań marketingowych (sesja zdjęciowa, zaangażowanie Influencerów w social media firmy, pomoc w organizacji zjazdów, szkolenia z zakresu project managementu, akcje dedykowane)
- film z okazji 30-lecia firmy z udziałem Influencerów
- Kampanie rekrutacyjne i wizerunkowe w ramach:
- gry fabularnej NanoShadow [edycja 2020]
- programu praktyk RISK Secured [powrót Mr IOSO]
- programów stażowych WEX i Tech Summer Camp [lato 2020] kontynuacji komunikacji #beagamechanger (m.in. outdoor realizowanu w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Gdańsku)
- Consulting Days na uczelniach w całej Polsce
Rodzaj współpracy:
stała
Profil zawodowy grupy docelowej:
graduates/early talents & experienced hires w branżach/działach:
- Financial Crime Unit
- finanse
- IT (Salesforce, deweloperzy)
- HR
- prawo (Legal)
- analiza danych
- Cyber Security
- audyt
- księgowość
- EB
Cel projektu:
rekrutacyjno-wizerunkowy
3. Consulting Days:
- stworzenia koncepcji eventu i jej wdrożenie (całościowe zarządzanie wydarzeniami)
- opracowanie linii kreatywnej i promocja wydarzeń
- kompleksowe wsparcie logistyczne
- zaprojektowanie stoiska firmy dedykowanego Consulting Days zarządzanie warsztatami design thinking podczas Consulting Days
- monitorowanie zainteresowania wydarzeniami przez grupę docelową
- zaangażowanie Influencerów w promocję wydarzeń w ich ośrodkach akademickich
Consulting Days odbyły się pod hasłem "NOW, THEN, TOMORROW | Be a game changer". Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość firmy wypozycjonowały ją w roli wiarygodnego ambasadora zmiany na lepsze. Studenci zostali zaproszeni do podróży w czasie - zarówno w przeszłość, jak i przyszłość. Wydarzeniom przyświecała myśl: wspólnie wspominamy beztroskie lata 80. i 90., korzystamy z możliwości chwili obecnej i cieszymy się perspektywą jeszcze lepszego jutra, na którą mamy wpływ.
4. Projekt „I’ve got a crush on…”:
- stworzenie angażujących materiałów z ofertą pracodawcy
- opracowanie hasła i plansz graficznych w ramach „randkowej aplikacji” dla kandydatów poszukujących wymarzonej firmy wdrożenie narzędzia offline (stand multimedialny z ekranem dotykowym) i online
- wprowadzenie motywu serca w komunikacji EB, seria dedykowanych gadżetów
5. Uruchomienie konta na TikToku:
- bieżąca opieka nad kanałem i przygotowywanie raportów
- opracowywanie pomysłów na nowe serie wideo
- współpraca z Influencerami w ramach produkcji contentu
- realizacja filmu z udziałem młodych ambasadorów marki pracodawcy
- ponad 30 tysięcy polubień i prawie 5 tysięcy obserwujących profil
6. #MysteryBoxChallenge
- autorska fabuła zaprojektowana wokół postaci detektywa, który potrzebuje pomocy w rozwiązywaniu kolejnych zagadek sprawdzających kompetencje grupy docelowej
- dedykowany landing page i mechanizm rozgrywki z systemem mailingowym
- przygotowanie copy i materiałów graficznych, w tym pod posty w social mediach
- w pełni zdigitalizowane doświadczenie w stylu escape room, cotygodniowe wyzwania dla potencjalnych kandydatów
- udana premiera wyzwania - kilkaset uczestników zabawy już po odsłonie pierwszej łamigłówki
7. … i wiele innych!
- stworzenie serii warsztatów online „Hangouts with us” w odpowiedzi na brak możliwości organizacji eventów offline (kryzys COVID-19)
- współtworzenie profilu na Instagramie, wykorzystanie kanału w płatnych kampaniach EB
- opracowanie nowej linii kreatywnej ogłoszeń rekrutacyjnych z podziałem na grupy docelowe: graduates/early talents, experienced hires i technology
- seria gadżetów rekrutacyjno-wizerunkowych: teczki, notesy, gra planszowa, torby płócienne itd.
Zasięg działań:
Polska
Efekt końcowy:
- 100% wzrostu aplikacji na program Influencer w porównaniu do poprzednich edycji
- reorientacja działań EB w dobie pandemii koronawirusa - transformacja z offline na online
- pierwszy w Polsce pracodawca aktywny na TikToku
Podoba Ci się ta realizacja?
Daj znać, przygotujemy koncepcję dla Ciebie.
Skontakuj się z nami
[email protected]