Kampania Employer Branding Firma konsultingowa

Firma konsultingowa

Branża: konsulting

Współpraca: konsulting w zakresie globalnej strategii EVP, kampanie EB, działania niestandardowe

Grupa docelowa: white collars (graduates/early talents & experienced hires)



Employer branding Firma konsultingowa

Podjęte działania:

  1. Program Influencer:
    • wsparcie w budowaniu wizerunku marki pracodawcy wśród studentów i współpraca z ambasadorami na uczelniach w całej Polsce
    • stworzenie linii kreatywnej do promocji programu - motyw amerykański
    • egzekucja działań marketingowych (sesja zdjęciowa, zaangażowanie Influencerów w social media firmy, pomoc w organizacji zjazdów, szkolenia z zakresu project managementu, akcje dedykowane)
    • film z okazji 30-lecia firmy z udziałem Influencerów
  2. Kampanie rekrutacyjne i wizerunkowe w ramach:
    • gry fabularnej NanoShadow [edycja 2020]
    • programu praktyk RISK Secured [powrót Mr IOSO]
    • programów stażowych WEX i Tech Summer Camp [lato 2020] kontynuacji komunikacji #beagamechanger (m.in. outdoor realizowanu w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Gdańsku)
    • Consulting Days na uczelniach w całej Polsce

Rodzaj współpracy:



stała



Profil zawodowy grupy docelowej:


graduates/early talents & experienced hires w branżach/działach:

  • Financial Crime Unit
  • finanse
  • IT (Salesforce, deweloperzy)
  • HR
  • prawo (Legal)
  • analiza danych
  • Cyber Security
  • audyt
  • księgowość
  • EB

Cel projektu:


rekrutacyjno-wizerunkowy

Kampania Firma konsultingowa
Employer branding Firma konsultingowa

3. Consulting Days:

  • stworzenia koncepcji eventu i jej wdrożenie (całościowe zarządzanie wydarzeniami)
  • opracowanie linii kreatywnej i promocja wydarzeń
  • kompleksowe wsparcie logistyczne
  • zaprojektowanie stoiska firmy dedykowanego Consulting Days zarządzanie warsztatami design thinking podczas Consulting Days
  • monitorowanie zainteresowania wydarzeniami przez grupę docelową
  • zaangażowanie Influencerów w promocję wydarzeń w ich ośrodkach akademickich

Consulting Days odbyły się pod hasłem "NOW, THEN, TOMORROW | Be a game changer". Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość firmy wypozycjonowały ją w roli wiarygodnego ambasadora zmiany na lepsze. Studenci zostali zaproszeni do podróży w czasie - zarówno w przeszłość, jak i przyszłość. Wydarzeniom przyświecała myśl: wspólnie wspominamy beztroskie lata 80. i 90., korzystamy z możliwości chwili obecnej i cieszymy się perspektywą jeszcze lepszego jutra, na którą mamy wpływ.

4. Projekt „I’ve got a crush on…”:

  • stworzenie angażujących materiałów z ofertą pracodawcy
  • opracowanie hasła i plansz graficznych w ramach „randkowej aplikacji” dla kandydatów poszukujących wymarzonej firmy wdrożenie narzędzia offline (stand multimedialny z ekranem dotykowym) i online
  • wprowadzenie motywu serca w komunikacji EB, seria dedykowanych gadżetów

5. Uruchomienie konta na TikToku:

  • bieżąca opieka nad kanałem i przygotowywanie raportów
  • opracowywanie pomysłów na nowe serie wideo
  • współpraca z Influencerami w ramach produkcji contentu
  • realizacja filmu z udziałem młodych ambasadorów marki pracodawcy
  • ponad 30 tysięcy polubień i prawie 5 tysięcy obserwujących profil
Employer branding Firma konsultingowa
Kampania Firma konsultingowa

6. #MysteryBoxChallenge

  • autorska fabuła zaprojektowana wokół postaci detektywa, który potrzebuje pomocy w rozwiązywaniu kolejnych zagadek sprawdzających kompetencje grupy docelowej
  • dedykowany landing page i mechanizm rozgrywki z systemem mailingowym
  • przygotowanie copy i materiałów graficznych, w tym pod posty w social mediach
  • w pełni zdigitalizowane doświadczenie w stylu escape room, cotygodniowe wyzwania dla potencjalnych kandydatów
  • udana premiera wyzwania - kilkaset uczestników zabawy już po odsłonie pierwszej łamigłówki

7. … i wiele innych!

  • stworzenie serii warsztatów online „Hangouts with us” w odpowiedzi na brak możliwości organizacji eventów offline (kryzys COVID-19)
  • współtworzenie profilu na Instagramie, wykorzystanie kanału w płatnych kampaniach EB
  • opracowanie nowej linii kreatywnej ogłoszeń rekrutacyjnych z podziałem na grupy docelowe: graduates/early talents, experienced hires i technology
  • seria gadżetów rekrutacyjno-wizerunkowych: teczki, notesy, gra planszowa, torby płócienne itd.
Employer branding Firma konsultingowa
Firma konsultingowa Kampania

Zasięg działań:


Polska


Efekt końcowy:

  • 100% wzrostu aplikacji na program Influencer w porównaniu do poprzednich edycji
  • reorientacja działań EB w dobie pandemii koronawirusa - transformacja z offline na online
  • pierwszy w Polsce pracodawca aktywny na TikToku

Podoba Ci się ta realizacja?

Daj znać, przygotujemy koncepcję dla Ciebie.

Skontakuj się z nami
[email protected]