Kampania Employer Branding Green Factory

Green Factory

Branża: produkcja mixów sałatkowych i dań gotowych

Współpraca: kampania awareness

Grupa docelowa: blue & white collars





kampania awareness Green Factory

Podjęte działania:

  • analiza materiałów dotychczasowej komunikacji i zebranie insightów
  • warsztat strategiczno-kreatywny z pracownikami firmy - przedstawiciele różnych działów o różnym stażu pracy
  • wypracowanie parasolowego claimu dla marki pracodawcy „Wybierz świeży start i dołącz do nas!”
  • wypracowanie komunikatów reklamowych promujących ofertę pracodawcy
  • zaprojektowanie Key Visuala i materiałów do kampanii online
  • cotygodniowe raporty wraz z rekomendacjami działań w celu optymalizacji kampanii online

Co wyróżnia nasz projekt?

  • rozbudowaliśmy apetyt kandydatów na zmianę na lepsze
  • postawiliśmy na fun content, wykorzystując humor w komunikacji
  • w zabawny i lekki sposób zwróciliśmy uwagę na potencjalne powody, które mogą przekonać do rozpoczęcia nowej pracy - właśnie w Green Factory
  • połączyliśmy produkt z employer brandingiem, sięgając po właściwości sałaty i jej konkretnych odmian, żeby zaprezentować benefity

Rodzaj współpracy:

projektowa / wiosna 2023

Profil zawodowy grupy docelowej:

pracownicy produkcji, działy wsparcia (biuro/centrala)


Cel projektu:

  • zwiększenie rozpoznawalności marki pracodawcy wśród grup docelowych i zbudowanie przekonania, że praca w Green Factory to najlepsza oferta na lokalnym rynku pracy
  • zwiększenie ruchu na zakładce kariera
kampania awareness Green Factory
kampania awareness Green Factory
kampania awareness Green Factory
kampania awareness Green Factory
kampania awareness Green Factory
kampania awareness Green Factory

Zasięg działań:


Zdunowo i okolice (województwo mazowieckie)


Niepruszewo i okolice (województwo wielkopolskie)


Efekt końcowy:

  • 348 385 wyświetleń materiałów w ramach miesięcznej kampanii online na Facebooku i Instagramie
  • 378 520 wyświetleń materiałów w ramach miesięcznej kampanii online w serwisie OLX
  • ruch na zakładce kariera wzrósł o 113% w porównaniu do analogicznego okresu przed kompanią online
  • zakładkę kariera odwiedziło 5.7 tys. użytkowników w okresie kampanii online
kampania awareness Green Factory
kampania awareness Green Factory

Podoba Ci się ta realizacja?

Daj znać, przygotujemy koncepcję dla Ciebie.

Skontakuj się z nami
[email protected]