Kampania Employer Branding KGHM Polska Miedź

KGHM Polska Miedź

Branża: górniczo-hutnicza, producent miedzi i srebra rafinowanego

Współpraca: kampania wizerunkowo-rekrutacyjna

Grupa docelowa: blue & white collars





kampania wizerunkowo-rekrutacyjna KGHM Polska Miedź

Podjęte działania:

  • wypracowanie parasolowego claimu dla marki pracodawcy „LEPIEJ MIEDŹ, NIŻ NIE MIEĆ”
  • wypracowanie komunikatów reklamowych promujących ofertę pracodawcy
  • zaprojektowanie Key Visuala nowej komunikacji
  • sesja zdjęciowa z udziałem pracowników i przygotowanie materiałów do kampanii online
  • cotygodniowe raporty wraz z rekomendacjami działań w celu optymalizacji kampanii online


Co wyróżnia nasz projekt?

  • zabawa słowem na poziomie claimu pozwala na szybką identyfikację branży - od razu wiemy, że nadawcą komunikacji jest producent m.in. miedzi (łączymy marketing wizerunkowo-rekrutacyjny z marketingiem produktowym)
  • przyjęty tone of voice został zatwierdzony po feedbacku przez uczniów klasy partnerskiej w zaprzyjaźnionym technikum - młode talenty są dużą grupą docelową nowej kampanii
  • materiały reklamowe prezentują przede wszystkim benefity, z których korzystają pracownicy firmy - wykorzystujemy język korzyści
  • bohaterami kampanii po raz pierwszy w historii KGHM są pracownicy firmy - poznajemy ich imiona i stanowiska
  • czarne tło Key Visuala nie jest przypadkowe, bo kampania została zaprojektowana z myślą o ekranach komputerów, tabletów i telefonów - ciemne elementy zużywają mniej energii, co pozwala wydłużyć czas pracy baterii wymienionych urządzeń

Rodzaj współpracy:

projektowa / jesień 2023

Profil zawodowy grupy docelowej:

pracownicy fizyczni pod ziemią, pracownicy na powierzchni w halach produkcyjnych, pracownicy biurowi od administracji przez księgowość po sprzedaż - w tym młode talenty z tych obszarów


Cel projektu:

  • zwiększenie rozpoznawalności marki pracodawcy wśród grup docelowych
  • zwiększenie ruchu na zakładce kariera i zbudowanie nowej bazy CV
kampania wizerunkowo-rekrutacyjna KGHM Polska Miedź
kampania wizerunkowo-rekrutacyjna KGHM Polska Miedź
kampania wizerunkowo-rekrutacyjna KGHM Polska Miedź
kampania wizerunkowo-rekrutacyjna KGHM Polska Miedź
kampania wizerunkowo-rekrutacyjna KGHM Polska Miedź
kampania wizerunkowo-rekrutacyjna KGHM Polska Miedź
kampania wizerunkowo-rekrutacyjna KGHM Polska Miedź

Zasięg działań:


Lubin i okolice (województwo dolnośląskie)


Wrocław i aglomeracja wrocławska (województwo dolnośląskie)


Efekt końcowy:

  • blisko 350 000 wyświetleń materiałów w wybranych kanałach komunikacji social media po miesiącu kampanii
  • ponad pół miliona wyświetleń assetów w ramach sieci kanałów display
  • 72 000 wyświetleń reklam w wyszukiwarce Google
  • łącznie więcej niż 21 000 kliknięć z przekierowaniem na listing aktualnych ofert pracy
  • zwiększenie rozpoznawalności marki pracodawcy wśród grupy docelowej i zapełnienie lejka rekrutacyjnego
kampania wizerunkowo-rekrutacyjna KGHM Polska Miedź

Podoba Ci się ta realizacja?

Daj znać, przygotujemy koncepcję dla Ciebie.

Skontakuj się z nami
[email protected]