Branża: ochrona zdrowia
Współpraca: strategia i konsulting w zakresie m.in. EVP, kampania EB, www i digitalizacje w HR
Grupa docelowa: white collars
Podjęte działania:
- Stworzenie strategii EVP realizowanej przez hasła:
- > „Still looking for purposeful work in finance?” - wdrożenie strategii
- > „Take your finance career to the next level” - dalsza egzekucja strategii
- Zbudowanie landing page GSK Finance Hub - Europe:
- narracja strony skupiona wokół EVP i dużego poczucia sensu pracy w branży ochrony zdrowia
- design i projekt menzurki dla obszaru Finance (rekrutacyjny motyw graficzny)
- programowanie i kompleksowe wsparcie technologiczne
- Kampanie rekrutacyjno-wizerunkowe online:
- cel kampanii: wypozycjonowanie GSK Finance Hub - Europe jako najlepszego pracodawcy w grupie docelowej, przekazanie kandydatom informacji o możliwości relokacji
- obecność w mediach społecznościowych, wykorzystanie Google Adwords, SMS-ów, mailingów, artykuły sponsorowane
- targetowana kampania skierowana do użytkowników z Polski, UK, Słowacji, Rosji, Ukrainy, Turcji, Węgier i Rumunii
- stała współpraca ze studiem graficznym i contentowym
- Dodatkowe działania
- pozycjonowanie na targach pracy
- promocja firmy podczas eventów
- projekty materiałów i gadżetów rekrutacyjnych (BTL)
Rodzaj współpracy:
stała
Profil zawodowy grupy docelowej:
branża finansowa, Finance Specialist, Team Leaders, Managers & Experts
Cel projektu:
rekrutacyjno-wizerunkowy
Podjęte działania:
- Stworzenie strategii EVP realizowanej przez hasła:
- > „Still looking for purposeful work in finance?” - wdrożenie strategii
- > „Take your finance career to the next level” - dalsza egzekucja strategii
- Zbudowanie landing page GSK Finance Hub - Europe:
- narracja strony skupiona wokół EVP i dużego poczucia sensu pracy w branży ochrony zdrowia
- design i projekt menzurki dla obszaru Finance (rekrutacyjny motyw graficzny)
- programowanie i kompleksowe wsparcie technologiczne
- Kampanie rekrutacyjno-wizerunkowe online:
- cel kampanii: wypozycjonowanie GSK Finance Hub - Europe jako najlepszego pracodawcy w grupie docelowej, przekazanie kandydatom informacji o możliwości relokacji
- obecność w mediach społecznościowych, wykorzystanie Google Adwords, SMS-ów, mailingów, artykuły sponsorowane
- targetowana kampania skierowana do użytkowników z Polski, UK, Słowacji, Rosji, Ukrainy, Turcji, Węgier i Rumunii
- stała współpraca ze studiem graficznym i contentowym
- Dodatkowe działania
- pozycjonowanie na targach pracy
- promocja firmy podczas eventów
- projekty materiałów i gadżetów rekrutacyjnych (BTL)
Zasięg działań:
Polska, Ukraina, Rosja, Litwa, Turcja, Bułgaria, Czechy, Rumunia
Efekt końcowy:
200 zatrudnionych specjalistów w ciągu roku
Podoba Ci się ta realizacja?
Daj znać, przygotujemy koncepcję dla Ciebie.
Skontakuj się z nami
[email protected]