Kampania Employer Branding GSK Finance Hub - Europe

GSK Finance Hub - Europe

Branża: ochrona zdrowia

Współpraca: strategia i konsulting w zakresie m.in. EVP, kampania EB, www i digitalizacje w HR

Grupa docelowa: white collars



Employer branding GSK Finance Hub - Europe

Podjęte działania:

  1. Stworzenie strategii EVP realizowanej przez hasła:
    • > „Still looking for purposeful work in finance?” - wdrożenie strategii
    • > „Take your finance career to the next level” - dalsza egzekucja strategii
  2. Zbudowanie landing page GSK Finance Hub - Europe:
    • narracja strony skupiona wokół EVP i dużego poczucia sensu pracy w branży ochrony zdrowia
    • design i projekt menzurki dla obszaru Finance (rekrutacyjny motyw graficzny)
    • programowanie i kompleksowe wsparcie technologiczne
  3. Kampanie rekrutacyjno-wizerunkowe online:
    • cel kampanii: wypozycjonowanie GSK Finance Hub - Europe jako najlepszego pracodawcy w grupie docelowej, przekazanie kandydatom informacji o możliwości relokacji
    • obecność w mediach społecznościowych, wykorzystanie Google Adwords, SMS-ów, mailingów, artykuły sponsorowane
    • targetowana kampania skierowana do użytkowników z Polski, UK, Słowacji, Rosji, Ukrainy, Turcji, Węgier i Rumunii
    • stała współpraca ze studiem graficznym i contentowym
  4. Dodatkowe działania
    • pozycjonowanie na targach pracy
    • promocja firmy podczas eventów
    • projekty materiałów i gadżetów rekrutacyjnych (BTL)

Rodzaj współpracy:



stała



Profil zawodowy grupy docelowej:


branża finansowa, Finance Specialist, Team Leaders, Managers & Experts



Cel projektu:


rekrutacyjno-wizerunkowy

Kampania GSK Finance Hub - Europe

Podjęte działania:

  1. Stworzenie strategii EVP realizowanej przez hasła:
    • > „Still looking for purposeful work in finance?” - wdrożenie strategii
    • > „Take your finance career to the next level” - dalsza egzekucja strategii
  2. Zbudowanie landing page GSK Finance Hub - Europe:
    • narracja strony skupiona wokół EVP i dużego poczucia sensu pracy w branży ochrony zdrowia
    • design i projekt menzurki dla obszaru Finance (rekrutacyjny motyw graficzny)
    • programowanie i kompleksowe wsparcie technologiczne
  3. Kampanie rekrutacyjno-wizerunkowe online:
    • cel kampanii: wypozycjonowanie GSK Finance Hub - Europe jako najlepszego pracodawcy w grupie docelowej, przekazanie kandydatom informacji o możliwości relokacji
    • obecność w mediach społecznościowych, wykorzystanie Google Adwords, SMS-ów, mailingów, artykuły sponsorowane
    • targetowana kampania skierowana do użytkowników z Polski, UK, Słowacji, Rosji, Ukrainy, Turcji, Węgier i Rumunii
    • stała współpraca ze studiem graficznym i contentowym
  4. Dodatkowe działania
    • pozycjonowanie na targach pracy
    • promocja firmy podczas eventów
    • projekty materiałów i gadżetów rekrutacyjnych (BTL)
GSK Finance Hub - Europe Kampania

Zasięg działań:


Polska, Ukraina, Rosja, Litwa, Turcja, Bułgaria, Czechy, Rumunia


Efekt końcowy:


200 zatrudnionych specjalistów w ciągu roku

Kampania Employer Branding GSK Finance Hub - Europe

Podoba Ci się ta realizacja?

Daj znać, przygotujemy koncepcję dla Ciebie.