Kampania Employer Branding GSK Poland

GSK Poland

Branża: ochrona zdrowia

Współpraca: konsulting w zakresie preboardingu i wdrożenie platformy

Grupa docelowa: white collars



Employer branding GSK Poland

Podjęte działania:


KROK 1. Badanie potrzeb HR, dopasowanie wymagań względem platformy i stworzenie makiet prototypowych.


KROK 2. Przeniesienie wersji prototypowej na mockupy funkcjonalne m.in. pod kątem UX i UI.


KROK 3. Kick off projektu: spotkanie z teamem operacyjnym AC & GSK, zbadanie najważniejszych celi i zagrożeń projektowych.


KROK 4. Audyt materiałów wewnętrznych, copywriting nowych treści, flow mailingów - w dwóch wersjach językowych (polskiej i angielskiej).


KROK 5. Współpraca ze studiem graficznym, design makiet.


KROK 6. Kodowanie, testy bezpieczeństwa oraz przeniesienie platformy ze środowiska testowego na produkcyjne.


KROK 7. Platforma „live”, bieżący monitoring i rozwiązywanie problemów, oraz rekomendacje nowych funkcjonalności.

Rodzaj współpracy:



projektowa / wrzesień 2019 - luty 2020



Profil zawodowy grupy docelowej:


przyszli pracownicy wszystkich działów GSK Poland (Tech, Procurement, Consumer, Finance Hub, Supply Chain, GRPD)



Cel projektu:


  • wzrost satysfakcji z procesu onboardingu i rekrutacji
  • zwiększenie uważności na pojawianie się nowych talentów na pokładzie i zaangażowania wewnętrznego liderów organizacji
  • zmniejszenie ilości odrzuconych ofert wśród white collars w okresie oczekiwania na kandydata
  • wsparcie kultury organizacyjnej w kierunku kultury włączającej
Kampania GSK Poland

Podjęte działania:


KROK 1. Badanie potrzeb HR, dopasowanie wymagań względem platformy i stworzenie makiet prototypowych.


KROK 2. Przeniesienie wersji prototypowej na mockupy funkcjonalne m.in. pod kątem UX i UI.


KROK 3. Kick off projektu: spotkanie z teamem operacyjnym AC & GSK, zbadanie najważniejszych celi i zagrożeń projektowych.


KROK 4. Audyt materiałów wewnętrznych, copywriting nowych treści, flow mailingów - w dwóch wersjach językowych (polskiej i angielskiej).


KROK 5. Współpraca ze studiem graficznym, design makiet.


KROK 6. Kodowanie, testy bezpieczeństwa oraz przeniesienie platformy ze środowiska testowego na produkcyjne.


KROK 7. Platforma „live”, bieżący monitoring i rozwiązywanie problemów, oraz rekomendacje nowych funkcjonalności.

Zasięg działań:


Polska (z możliwością dostosowania do zagranicznych rynków)


Efekt końcowy:


Witajwgsk.com

Welcometogsk.com


Welocmetogsk.com pierwsza w Polsce platforma preboardiogowa

Podoba Ci się ta realizacja?

Daj znać, przygotujemy koncepcję dla Ciebie.