Kampania Employer Branding LOTTE Wedel

LOTTE Wedel

Branża: spożywcza

Współpraca: strategia EB i konsulting w zakresie m.in. komunikacji wewnętrznej, kampania EB

Grupa docelowa: blue & white collars



Employer branding LOTTE Wedel

Podjęte działania:

  • audyt benefitów, komunikacji korporacyjnej i UX organizacyjnego
  • badanie Satysfakcji Pracowników (Employee Experience Journey)
  • badanie rozpoznawalności marki pracodawcy na rynku
  • nowe brzmienie EVP
  • linia kreatywna dla strategii EB “Wedel. Nasz przepis to ludzie”

Hasło wykorzystuje motyw gotowania, przede wszystkim w kontekście powstawania czekolady. Pozwala na swobodną zabawę słowem „przepis”, bardziej i mniej dosłownie. Jego centrum są ludzie. Bez nich nie udałoby się zbudować firmy, której słodycze wybierają miliony osób na całym świecie. Łączenie wielu elementów w spójną całość, nieprzypadkowy dobór składników, wieloetapowość albo przyjemność z otrzymania oczekiwanego rezultatu - to tylko przykłady interpretacji, ale każdy pozycjonuje Wedla zgodnie z przyjętymi w nowej strategii EB założeniami.


rekomendowany plan działań wizerunkowo-rekrutacyjnych


szkolenia i warsztaty EB


kampania rekrutacyjna offline "W pracy niewesoło? U nas gorzka jest tylko czekolada" (autobusy, outdoor przed fabryką)


kampania awarenessowa wewnątrz organizacji #bioreodpowiedzialnosc (plakaty, naklejki, wygaszacze ekranów)

Rodzaj współpracy:



projektowa / listopad 2018 - grudzień 2019



Profil zawodowy grupy docelowej:


pracownicy produkcji, sprzedaży i biura, studenci



Cel projektu:


transformacja kulturowa, wizerunkowo-rekrutacyjny

Kampania LOTTE Wedel

Podjęte działania:

  • audyt benefitów, komunikacji korporacyjnej i UX organizacyjnego
  • badanie Satysfakcji Pracowników (Employee Experience Journey)
  • badanie rozpoznawalności marki pracodawcy na rynku
  • nowe brzmienie EVP
  • linia kreatywna dla strategii EB “Wedel. Nasz przepis to ludzie”

Hasło wykorzystuje motyw gotowania, przede wszystkim w kontekście powstawania czekolady. Pozwala na swobodną zabawę słowem „przepis”, bardziej i mniej dosłownie. Jego centrum są ludzie. Bez nich nie udałoby się zbudować firmy, której słodycze wybierają miliony osób na całym świecie. Łączenie wielu elementów w spójną całość, nieprzypadkowy dobór składników, wieloetapowość albo przyjemność z otrzymania oczekiwanego rezultatu - to tylko przykłady interpretacji, ale każdy pozycjonuje Wedla zgodnie z przyjętymi w nowej strategii EB założeniami.


rekomendowany plan działań wizerunkowo-rekrutacyjnych


szkolenia i warsztaty EB


kampania rekrutacyjna offline "W pracy niewesoło? U nas gorzka jest tylko czekolada" (autobusy, outdoor przed fabryką)


kampania awarenessowa wewnątrz organizacji #bioreodpowiedzialnosc (plakaty, naklejki, wygaszacze ekranów)

LOTTE Wedel Kampania

Zasięg działań:


Warszawa



Efekt końcowy:

  • Employer Branding Book - podręcznik przygotowany z myślą o pracownikach działów EB, HR i zespole marketingowym; zawiera pełne wyjaśnienie przyjętej strategii EB
  • wzrost rozpoznawalności marki pracodawcy (buzz informacyjny wśród kierowców, pasażerów i przechodniów)
  • zbudowanie świadomości wśród pracowników firmy - Wedel jako etyczne miejsce pracy
Kampania Employer Branding LOTTE Wedel

Podoba Ci się ta realizacja?

Daj znać, przygotujemy koncepcję dla Ciebie.