Branża: medyczna
Współpraca: badania i analizy, strategia EB
Grupa docelowa: white collars
Powstały dwie linie: parasolowa i dedykowana - dla każdego profilu zawodowego. Spersonalizowane hasła to gra słów. Świat rekrutacji stworzył zgrany duet ze środowiskiem medycznym np. „Zdrowy start kariery”, „Zastrzyk możliwości” czy „Duża dawka doświadczenia”. Materiały graficzne wyróżnia wspólny motyw, czyli zielona, giętka linia obrazująca charakterystyczne narzędzia pracy. Jej dynamiczna forma symbolizuje jednocześnie rozwijającą się firmę.
rekomendowany plan działań wizerunkowo-rekrutacyjnych
projektowa / sierpień 2018 - styczeń 2019
personel medyczny (głównie lekarze i pielęgniarki), pracownicy centrali, IT, obsługa klienta, call center, sprzedaż
wizerunkowo-rekrutacyjny
Powstały dwie linie: parasolowa i dedykowana - dla każdego profilu zawodowego. Spersonalizowane hasła to gra słów. Świat rekrutacji stworzył zgrany duet ze środowiskiem medycznym np. „Zdrowy start kariery”, „Zastrzyk możliwości” czy „Duża dawka doświadczenia”. Materiały graficzne wyróżnia wspólny motyw, czyli zielona, giętka linia obrazująca charakterystyczne narzędzia pracy. Jej dynamiczna forma symbolizuje jednocześnie rozwijającą się firmę.
rekomendowany plan działań wizerunkowo-rekrutacyjnych
Polska, miasta z placówkami medycznymi LUX MED
Employer Branding Book - podręcznik przygotowany z myślą o pracownikach działów EB, HR i zespole marketingowym; zawiera pełne wyjaśnienie przyjętej strategii EB
Podoba Ci się ta realizacja?
Daj znać, przygotujemy koncepcję dla Ciebie.
Skontakuj się z nami
[email protected]