Kampania Employer Branding LUX MED

LUX MED

Branża: medyczna

Współpraca: badania i analizy, strategia EB

Grupa docelowa: white collars



Employer branding LUX MED

Podjęte działania:

  • audyt benefitów, komunikacji korporacyjnej i UX organizacyjnego
  • badanie Satysfakcji Pracowników (Employee Experience Journey)
  • badanie rozpoznawalności marki pracodawcy na rynku
  • nowe brzmienie EVP
  • linia kreatywna dla strategii EB „Pracujemy dla zdrowia”

Powstały dwie linie: parasolowa i dedykowana - dla każdego profilu zawodowego. Spersonalizowane hasła to gra słów. Świat rekrutacji stworzył zgrany duet ze środowiskiem medycznym np. „Zdrowy start kariery”, „Zastrzyk możliwości” czy „Duża dawka doświadczenia”. Materiały graficzne wyróżnia wspólny motyw, czyli zielona, giętka linia obrazująca charakterystyczne narzędzia pracy. Jej dynamiczna forma symbolizuje jednocześnie rozwijającą się firmę.


rekomendowany plan działań wizerunkowo-rekrutacyjnych

Rodzaj współpracy:



projektowa / sierpień 2018 - styczeń 2019



Profil zawodowy grupy docelowej:


personel medyczny (głównie lekarze i pielęgniarki), pracownicy centrali, IT, obsługa klienta, call center, sprzedaż



Cel projektu:


wizerunkowo-rekrutacyjny

Kampania LUX MED

Podjęte działania:

  • audyt benefitów, komunikacji korporacyjnej i UX organizacyjnego
  • badanie Satysfakcji Pracowników (Employee Experience Journey)
  • badanie rozpoznawalności marki pracodawcy na rynku
  • nowe brzmienie EVP
  • linia kreatywna dla strategii EB „Pracujemy dla zdrowia”

Powstały dwie linie: parasolowa i dedykowana - dla każdego profilu zawodowego. Spersonalizowane hasła to gra słów. Świat rekrutacji stworzył zgrany duet ze środowiskiem medycznym np. „Zdrowy start kariery”, „Zastrzyk możliwości” czy „Duża dawka doświadczenia”. Materiały graficzne wyróżnia wspólny motyw, czyli zielona, giętka linia obrazująca charakterystyczne narzędzia pracy. Jej dynamiczna forma symbolizuje jednocześnie rozwijającą się firmę.


rekomendowany plan działań wizerunkowo-rekrutacyjnych

LUX MED Kampania

Zasięg działań:


Polska, miasta z placówkami medycznymi LUX MED



Efekt końcowy:

Employer Branding Book - podręcznik przygotowany z myślą o pracownikach działów EB, HR i zespole marketingowym; zawiera pełne wyjaśnienie przyjętej strategii EB

Kampania Employer Branding LUX MED

Podoba Ci się ta realizacja?

Daj znać, przygotujemy koncepcję dla Ciebie.