Wszyscy zdajemy sobie sprawę z wielości zmian, jakie COVID-19 wniósł do naszego życia - prywatnego, zawodowego, słowem: każdego. Zresztą trudno mówić o work-life-balance, czy …
Wszystkie wpisy
Efałpe :) – czyli strategia marki pracodawcy (EVP), która się opłaca
Czytam i słyszę w internetach oraz od specjalistów od employer brandingu, że strategię marki pracodawcy można zrobić samemu w dwa dni, można z książki się nauczyć lub można mieć strategię EVP np. pod …
Przeczytaj wpis about Efałpe :) – czyli strategia marki pracodawcy (EVP), która się opłaca →
Integracja pracowników online w rytmie rocka. O Spotify w Employer Brandingu na przykładzie Absolvent Consulting
Pracujemy zdalnie od marca 2020 roku, do biura zaglądając od czasu do czasu. Dokładnie wiosną tego roku opublikowaliśmy pierwszą, autorską serię postów na Instagramie. Miniprojekt, który został …
TikTok jako platforma do działań EB
TikTok szybko zyskuje na popularności na rynku mediów społecznościowych. Zaledwie kilku po swoim debiucie określany jest jako bardzo ważny element kultury internetowej i nowy sposób komunikacji dla …
Koniec Ery Benefitów?
Życie z koronawirusem powoli stało się codziennością. Mamy za sobą całkowite zamknięcie i trwające zarządzanie kryzysowe na rynku pracy - przestoje, zwolnienia, zawieszenia działań, zachwiania i …
Jak algorytmy wpływają na efektywność rekrutacji?
“Czas to pieniądz” - ta maksyma przyświeca ludzkości już od stuleci. Wykonując różnego rodzaju czynności, realizując zadania w życiu zawodowym czy też prywatnym, dokonujemy pewnych inwestycji. Wiązać …
Przeczytaj wpis about Jak algorytmy wpływają na efektywność rekrutacji? →