Najnowsze Blogposty
Nowa era kompetencji miękkich w biznesie
Kultura organizacyjna w biznesie to ciągła zmiana. Sytuacja społeczna, polityczna i ekonomiczna na całym świecie stale dyktuje biznesowi nowe warunki zarządzania, prowadzenia organizacji czy rozwoju ludzi. Jesteśmy w ciągłej zmianie i zaczynamy się przyzwyczajać do reorganizacji i ciągle nowych zasad. Czy jesteśmy również przyzwyczajeni do zmiany pożądanych i poszukiwanych przez pracodawców kompetencji? Czy posiadamy kompetencje…
Dlaczego warto tworzyć Shadow Board i zapraszać młode top talenty do zarządu?
„Shadow Board”, czyli kto? Czyli młodzi doradcy, którzy zasiadają obok zarządu. Nie posiadają dużego doświadczenia w biznesie, są często studentami ostatniego roku lub absolwentami maksymalne 2-3 lata po studiach. Są zdolni, inteligentni, odważni. Odważni by uczyć się jak w praktyce zarządzać firmą i jak stale ją rozwijać. To młodzi ludzie nieobarczeni myśleniem o ryzykach i…
Przeczytaj wpis Dlaczego warto tworzyć Shadow Board i zapraszać młode top talenty do zarządu?
Culture Book – przewodnik po kulturze organizacyjnej w Twojej firmie
Peter Drucker napisał, że “kultura zjada strategię na śniadanie”. Dla mnie właśnie te słowa zawierają w sobie kwintesencję tego, na jakich fundamentach powinno się budować biznes. Do sukcesu niezbędne są oczywiście skuteczność operacyjna oraz pozycjonowanie marki, ale to ludzie i kultura organizacyjna, którą współtworzą, napędza rozwój, innowacje, zaangażowanie, kreatywność oraz ukierunkowanie na jakość i dążenie…
Przeczytaj wpis Culture Book – przewodnik po kulturze organizacyjnej w Twojej firmie